top of page

Sprawdź ułatwienia jakie przygotowaliśmy dla Klientów

figma_A.3.0.png

Filozofia produktu Trasti zbudowana jest wokół koncepcji ułatwiania.

Chcemy, aby nie tylko polisa ubezpieczeniowa ale cały nasz proces i doświadczenie Klienta było produktem Trasti.

Dlatego wszystkie nasze procesy są dokładnie takie same
bez różnicy w jaki sposób dokona się zakupu polisy Trasti.

Również ceny polis są takie same, bez względu czy Klient zdecyduje się na zakup u Doradcy czy zdalnie
- za pośrednictwem internetu lub porównywarki ubezpieczeń.

Misją Trasti jest zapewnienie bezpieczeństwa naszym Klientom oraz Partnerom. Maksymalne uproszczenie skomplikowanych procedur i definicji ubezpieczeniowych.

Dlatego wprowadzamy szereg ułatwień jak dokument polisy dostosowany do niekomfortowej sytuacji podczas kolizji, ułatwienia w zakresie wsparcia po zdarzeniu, czy usunięcie
z warunków ubezpieczenia wszelkich niezrozumiałych
i niekorzystnych dla Klientów czynników.

W polisach Trasti nie ma udziałów własnych, napraw pojazdów naszych Klientów dokonujemy w sieci autoryzowanych warsztatów, a odszkodowania płacimy zawsze w wysokości odpowiadającej sumom ubezpieczenia.

figma_A.3.png
figma_A.7.0.png

W Trasti nie ma ubezpieczeń lepszych i gorszych - są zawsze dostosowane do potrzeb.

Zapewniamy ochronę, której nasi Klienci potrzebują
ze względu na sposób użytkowania swojego samochodu
i wynikające z tego potrzeby.

Trasti zapewni bezpieczeństwo zarówno kierowcom poruszającym się lokalnie, blisko domu, jak i tym, którzy pokonują tysiące kilometrów. W Polsce jak i w całej Europie. Bez względu na rodzaj czy wartość samochodu.

bottom of page