top of page

Oferta pojawi się w zakładce Wznowienia 42 dni przed końcem obecnej polisy.

Jeśli nie zostanie wznowiona przez sprzedawcę wyślemy ją Klientowi 20 dni przed końcem okresu ubezpieczenia.

Mailem lub listownie jeśli Klient nie podał swojego adresu email.

3 dni przed końcem okresu ubezpieczenia wyślemy
do Klienta SMS
z przypomnieniem o ofercie odnowieniowej.

Odnowienie polisy w Trasti!

W Trasti liczbę dostępnych polis do odnowienia możesz zobaczyć w specjalnie wydzielonej zakładce Wznowienia, po zalogowaniu do systemu sprzedaży.

 

Oferty dla Twoich klientów zostaną przygotowane na 42 dni przed końcem aktualnej polisy (zakładka Wznowienia).

Jeśli nie wystawisz Klientowi polisy wznowieniowej to na 20 dni przed końcem aktualnej polisy zostanie wysłana do Klienta automatyczna oferta wznowienia mailem lub pocztą.

 

Pomimo iż Klient otrzymał automatyczną ofertę nadal masz możliwość wystawienia samodzielnie polisy wznowieniowej do ostatniego dnia Trwania aktualnej polisy.

Pośrednikowi przysługuje pełna prowizja za:

  • wznowienie ręczne wystawione przez sprzedawcę

  • wznowienie automatyczne w zakresie pełnym lub OC

Kiedy polisa nie odnowi się automatycznie?

  • W trakcie obowiązywania umowy nastąpiło przeniesienie własności na nowego właściciela (umowa kupna sprzedaży lub inne formy przeniesienia własności)

 

  • W przypadku wypowiedzenie umowy przed jej zakończeniem (wyp art. 28)

  • Została już założona polisa odnowieniowa przez Partnera/FE przed wywołaniem automatycznego odnowienia – przed wystawieniem automatycznego wznowienia system sprawdzi, czy na dany VIN nie powstała polisa zawierająca minimum OC ze startem ochrony <data końca ochrony poprzedniej polisy –14 dni; data końca ochrony poprzedniej polisy + 14 dni>

bottom of page